مسابقات انتخابی بین المللی تهران

 به گزارش هفته نامه افق کویر: مسابقات کاراته نوجوانان بافق در روز جمعه ۲۰بهمن ماه سالجاری در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

“منیره اکبری”مسئول برگزاری مسابقه کاراته گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت دهه فجر و انتخابی مسابقه بین المللی که در اسفند ماه درتهران برگزار خواهد شد، صورت گرفته است.
وی ادامه داد: مسابقات باحضور ۸۵شرکت کننده برگزار شده که ۸داور از استان یزد و شهرستان بافق این مسابقات را داوری می کنند.

مسابقات از ۸صبح روز جمعه ۲۰ بهمن ماه آغاز شده و تاغروب ادامه داشت و۳۰نفر از ورزشکاران، موفق به کسب مدال شده؛که ۱۰نفر از برگزیدگان؛ برای مسابقات انتخابی تهران برگزیده شدند.
وی گفت:مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و اداره ورزش و جوانان، در طی برگزاری مسابقات ما را حمایت نموده و ما توانستیم این دوره از مسابقات را به نحو احسنت برگزار کنیم.
در ادامه گزارش، گفتگویی با « احسان توکلی» رئیس اداره ورزش و جوانان بافق پیرامون چگونگی برگزاری مسابقات، انجام شده که در ادامه خواهید خواند:

“رئیس اداره ورزش و جوانان” گفت : این دوره از مسابقات؛ به مناسبت ایام ا.. دهه فجر با همت هیئت کاراته و باشگاه های کاراته در شهرستان برگزار شد.وی گفت:در طول چندسال اخیر مسابقاتی به این شکل داخل شهرستان برگزار نشده است.
وی ادامه داد: نزدیک به ۱۰۰ نوآموز، در این رشته حضور داشته که داوری مسابقات به عهده گروه اعزامی هیئت کاراته استان یزد بود و پس از اتمام مسابقه به ۳۰ورزشکار برتر، احکام و مدال اهدا شد.
وی گفت:امیدواریم اتفاقات خوبی در بخش آقایان و بانوان در سنین پایه برای هیئت کاراته بافق شکل بگیرد. وی اظهار امیدواری نمود: بابرنامه ریزی های انجام شده از سوی هیئت کاراته شهرستان، که یکی از ورزش های مزیت دار شهرستان بوده، به زودی شاهد افتخارات خوبی در این حوزه ورزشی باشیم..

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای