به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شش طرح با اعتبار بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال در بافق

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری شش طرح در شهرستان بافق با اعتبار بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با پنجمین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر و با حضور شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، فرماندار بافق و جمعی ازمسئولان شهرستان شش طرح عمرانی، آموزشی، گازرسانی، کشاورزی و گردشگری با اعتبار بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
شاه حسینی معاون امور اقتصادی استانداری یزد در آیین افتتاحیه طرح‌های دهه فجر بافق گفت: طرح افزایش ظرفیت ایستگاه CGS شهرک صنعتی شهرستان بافق با اعتبار حدود ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
او افزود: همچنین عملیات احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز و گاز رسانی به روستا‌های قطرم و شادکام نیز با اعتبار بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

شاه حسینی تصریح کرد: با احداث این ایستگاه بیش از ۱۶۰ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
او بیان کرد: بوستان گل سرخ واقع در خیابان آتش نشانی شهرستان نیز از طرح‌های شهرداری بود که با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان و مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع افتتاح شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: فاز دوم کارخانه زرین خرمای ممتاز بافق که به تولید و فرآوری انواع محصولات خرمایی می‌پردازد نیز به بهره برداری رسید.
او افزود: برای این کارخانه بیش از ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که در حال حاضر برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغالزایی دارد.

شاه حسینی بیان داشت: همچنین دبستان شش کلاسه شهید شاهپورزاده با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان افتتاح شد که اکنون بیش از ۲۰۰ دانش آموز در آن در حال تحصیل هستند.
او گفت: مساحت این مدرسه حدود ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع است و اعتبار آن از اعتبارت استانی و ملی و طرح بنیاد برکت تامین شده است.
معاون امور اقتصادی استانداری یزد بیان کرد: بومگردی ساربان نیز از طرح‌های گردشگری بافق با اعتبار شش میلیارد تومان و مساحت چهار هزار مترمربع نیز امروز افتتاح شد.
او گفت: درخواست‌هایی درمورد مدارس شهرستان و کمبود‌های آن‌ها و همچنین بیمارستان ۹۶ تخت خوابی مطرح شد که در خصوص بیمارستان، استاندار دستور تزریق بودجه از سوی ۲ درصد معادن دادند.
شاه حسینی افزود: استاندار نیز تمام تلاششان این است که برای همه استان یک پیشرفت پایدار و توسعه متوازن برقرار شود.

او خاطر نشان کرد: باتوجه به ویژگی‌های شهرستان و معدنی بودن آن نگاه ویژه‌ای به تامین خوراک و صنایع جوار معدنی و جوار ریلی است.
معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: در موضوع عمرانی روستا‌ها و حتی بیمارستان شهرستان، آن بخشی که دست استاندار بوده است، تلاششان را کرده اند و حمایت کردند.
او بیان داشت: دغدغه مدیریت ارشد استان، مردم و اولویت اول استانداری، شهرستان‌های دوردست و کمتربرخوردار است.
گفتنی است در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های دهه فجر سرمایه گذاری شده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش