صدای افق

سلام؛ شهردار محترم لطف کنید یک نگاهی به فرهنگ ۶ داشته باشید آسفالت این فرعی بسیار نامناسب است و ابتدا فرعی زباله ها به حال خود رها شده است.
۰۹۱۴_۹۵۲۳

یکی از شهروندان بعد از دیدن فیلم پخش شده از سهامداران کارخانه کاشی زمرد مطلبی را اینگونه ارسال نمود: خدا (… )کند باعث و بانیش را که این کار را سر مردم مظلوم بافق آورد و همین مشکل را در تعاونی مسکن سنگ آهن بافق هم داریم.
فضای مجازی

با مسئولین غیر بومی آبی برای مردم بافق گرم نمی شود.
فضای مجازی

سهام کارخانه کاشی زمرد بافق (…. )بوده و مردم دیگر دنبال چه هستند؟ اگر همان موقع دلار خریداری می کردند الان می توانستند خود کارخانه کاشی را خریداری نمایند.
پیام رسان ایتا

سلام وقت بخیر؛ بنده یکی از سهام داران کارخانه کاشی هستم خدا خیرتون بده لطف کنید پیگیری کنید.
فضای مجازی

سلام وقت بخیر؛ از زحمات این دو بانو خبرنگار زحمتکش تشکر دارم که به شهرک امام حسین(ع) آمدند و این باعث شد شهردار محترم بوستان گل نرگس را افتتاح نماید.
۰۹۱۳_۷۸۴۳

در سال ۱۳۷۷ سکه کامل بود ۲۵۰۰۰ تومان یعنی هر سهم برابر با ۴ سکه کامل که امروز ۴ سکه می شود ۱۲۵ میلیون که این تنها برای یک سهم است.
فضای مجازی

سلام بوستان گل سرخ یک هفته است که در خیابان آتش نشانی افتتاح شده و فقط یک تاب بازی و سرسره در این بوستان قرار دارد که آن هم دسته دوم و زنگ خورده است و یکی از تیرک های دروازه پایه ندارد و امکان افتادن آن وجود دارد و خطرناک است.
فضای مجازی

فاضلاب شهری تا چه موقع می خواهد کار خود را ادامه دهد از مسئولین می خواهم که این موضوع مهم را پیگیری نمایند ، خسته شدیم.
۰۹۱۳-۸۵۴۷

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش