مدیران پایین دستی که گوش شنوایی نداشتند

«مهران فاطمی، استاندار یزد در نشست مشترک بررسی مشکلات شهرستان بافق گفت: در هر صورت و با هر شرایطی باید به قولی که به مردم داده‌ایم، عمل کنیم و بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی شهرستان تا دهه فجر به بهره برداری برسد. »
این گفته های استاندار یزد هست که در کارگروهی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد در چهاردهم مهرماه سالجاری بیان شده است!
در این نشست شرط و شروطی هم از جانب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد عنوان گردید؛ «پیمانکار متعهد شده است که اگر اعتبار به موقع تزریق شود، تا دهه فجر طرح را تحویل دهد. »(باشگاه خبرنگاران جوان یزد)
از سوی دیگر دهه فجر هم آمد و آن گونه که امام جمعه بافق، حجت الاسلام حسینی باقرآبادی، در خطبه های نماز جمعه ایراد کرد؛ خبری از افتتاح نشد که نشد!
«دیگر از پروژه ای که همه در ذهن خود دارید نگویم و من با خجالت تمام باید بگویم پروژه بیمارستان ناتمام ماند.در حضور معاون اقتصادی استاندار گفتم من از مردم خجالت می کشم که بگویم دهه فجر امسال گذشت اما بیمارستان افتتاح نشد
استاندار گفته بود اگر از آسمان سنگ هم ببارد دهه فجر امسال باید بیمارستان بافق افتتاح شود اما آقای استاندار خوشبختانه از آسمان سنگ نبارید، ولی بیمارستان راه نیفتاد.»(افق بافق)
امام جمعه بافق تقصیرات را متوجه مدیران پایین دستی در دوره های قبل کرد و گفته بود:
« متأسفانه اگر مدیران پایین دستی گوش می دادند خیلی از مسائل حل می شد، اگر مسئولین پایین دستی دغدغه داشتند این بیمارستان باید سال هاي قبل راه می افتاد حالا چه زمانی راه بیفتد نمی دانیم»
حال پرسش این است این مدیران پایین دستی چه کسانی هستند که دغدغه ایی نداشته و به فکر راه اندازی این بیمارستان در سال‌های قبل نبوده اند! چرا نهادهای نظارتی و قضایی بدین مسئله ورود پیدا نکرده اند؟ چرا فرد یا افرادی که در قضیه بیمارستان جدید بافق قصور کرده و باعث شده اند این طرح بیش از یک دهه طول بکشد شناسایی و بازخواست نشده اند؟!
اینها سوالاتی است که در ذهن جامعه و افکار عمومی می چرخد و هنوز برای آن پاسخی قانع کننده از سوی متولیان اعلام نشده است!
امید است که قولهای برجامانده مدیران بیش از این بر زمین نماند!

دکتر محمد حسین تشکری صاحب امتیاز و مدیر مسئول

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای