صدای افق

با سلام . چرا مجمع امور صنفی بافق در مجوزها دقت ندارد؛ مثلا خشکشویی در بافق بسیار کم است و پاسخگو این جمعیت نیست؛ اما میوه فروشی، فروشگاه مواد غذایی و پوشاک خیلی زیاد شده!! به نظر بنده نیاز به رسیدگی دارد. انشاا…
۹۱۳_۵۳۴۹


سلام. خداقوت به پرسنل بیمارستان ولیعصر(عج) چند روز پیش به بیمارستان مراجعه نمودم که کادر بیمارستان برخورد خوبی داشتند؛ ازهمه آن ها کمال تشکر را دارم.
۹۰۱_۹۹۷۰


چرا شیرینی فروشی ها وزن جعبه و خود شیرینی را از هم تفکیک نمی کنند! یعنی ما باید جعبه شیرینی را هم بخوریم.
۰۹۱۳۴۵۲


رسیدگی در خصوص آتش کشیدن یک خودرو انجام چرا سریع نمی شود؛ چرا شورای تامین بافق عکس العملی نشان نمی دهد؟
۰۹۹۰۲۵۳


معدن سنگ آهن به بورس برود خیلی بهتر است؛ چرا؟ چون حساب و کتابش این دفعه دقیقا مشخص می شود! مثل معدن چادرملو و دیگر آقایان نمی توانند در آن دخل و تصرفی داشته باشند. به عبارت دیگر جلو خرج های «من دلم بخواهد» گرفته می شود.
۰۹۱۴۳۵۲


باسلام. چرا شهرداری بافق حق شهروندان را درنظرندارد! مردم چه گناهی کردندکه باید ضعف مدیریت در اجرای طرح روکش آسفالت خیابان شهیدتفکری را تحمل کنند! اگرجهادی کارکنند کمتر از ۸۰ ساعت تمام می شد. چند روز پیش به یکی از شهرستان های رفتم در حال آسفالت یکی از خیابان های شهرک مسکونی بودند با سه شیفت کاری۳روزه ۱۲۰۰۰مترمربع آسفالت اجرا نموده بودند! آن وقت راه مردم مرکز شهر باید به علت ضعف پیمانکار بیشتر از یک ماه معطل بماند؟ چرا ا… اعلم!!!
۹۱۳_۵۳۴۹


باسلام . درود و دستمریزاد به شما هموطنان عزیز؛ بویژه مردم شریف و فهیم استان یزد! یازدهم اسفند ماه روز حماسه و حضور# به به بگویم به همه با افتخار و با غرور# بر ما شده سعادتی امروز روز سرنوشت# با اتحاد و انسجام شاد و همه غرق سرور #بی‌شک حماسه‌ای دگر رقم زنند مردم ما# با انتخاب اصلح وفردی فهیم وباشعور# ما انتخاب می کنیم فردی که باشد مطمئن# دلسوز مردم باشد و پاک و دلیر و هم جسور# .باتشکر -علی اصغر رنجبربافقی
۹۱۳_۸۳۶۳


با عرض سلام واحترام خدمت نشریه افق کویر! واسه چی پیام راجع به شبکه های HD بودکه مربوط به نماینده و شوراء بود چاپ نشده! چون هرچه ما به فرمانداری گفتیم فایده ای نداشت! حداقل آنان کاری بکنند و پیگیر باشند. با سپاس، شما هم پیگیر این موضوع باشید. جمعی از اهالی بافق
۹۱۳_۸۷۱۳


برخی از شرکت های منطقه به پرسنل خود از لحاظ مالی و رفاهی نمی رسند؛ ولی به صورت خیر به این نهاد و آن نهاد کمک می کنند.
۰۹۱۳-۲۴۴۴


در آستانه شب عید از اداره صمت، مجمع امور صنفی و… می خواهیم که نظارت جدی بر بازار داشته باشند؛ بویژه بازار میوه و گوشت که واقعا نرخ ها در سطح شهر بافق متفاوت است.
۰۹۱۳_۴۵۳۱


چرا با وجود اینکه شهرداری، بلواری که حدفاصل میدان خبرنگار تا میدان ملا اسد ا…می باشد را افتتاح کرده است؛ ولی هنوز اداره برق اقدام به نصب تیرهای برق آن نکرده است.
چرا بلوار سردار سلیمانی(جاده باقرآباد) نیمه تمام رها شده است! چرا بخشداری با شهرداری بافق سر ساخت و ادامه مسیر توافق ندارند! کاش فرمانداری موضوع را حل می کرد.
چرا بانک ها نزدیک عید وام ها را می بندند! مردم واقعا گناه دارند.
۰۹۱۳۶۵۱


مسئولین شهر چرا فکری برای اتباع بیگانه بر نمی دارند، تعداد آن بسیار زیاد شده است؛ حتی خانه ها را با قیمت بالا اجراه می کنند و برای خود تشکیلاتی رقم زدند.
۰۹۱۳-۷۴۵۶


نوروز یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار و پاسداشت پاکی‌ها، نیکی‌ها و پهلوانی‌ها بر همه ایرانیان نیکوسرشت
۰۹۱۳-۲۱۰۹


نوروز یعنی لحظه‌ها را غنیمت شمرید و به جای دوری، نهال دوستی را بنشانید. سال نو مبارک
۰۹۱۴-۳۱۴۵


ای زیباترین ترانه هستی
بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست
پس‌ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک
۰۹۱۳_۲۱۸۹


رفیق، یک سال دیگه گذشت و کلی خاطره با هم ساختیم به امید ساختن شادی و خاطره های بعدی
تولدت مبارک همکار جان
۰۹۱۷۶۳۲


تو در میان شور ستارگان به دنیا آمدی! در روشنایی نور ماه! در رقص کهکشانها! تولدت مبارک اسفندماهی جان!
۰۹۱۳۳۵۹

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش