خبرنگاران رسانه های بافق از درک بالایی در تعامل با پلیس برخوردار هستند

 

به گزارش خبرنگار افق کویر نشست تعامل رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق تشکیل شد.

در این نشست که در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق و با حضور سرهنگ «کمالی»، سرگرد «فاطمه نوق» برگزار شد. مسایل و مشکلات رسانه و راههای تقویت آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این نشست «محمد حسین تشکری»، صاحب امتیاز و مدیر مسوول هفته نامه افق کویر از برگزاری این نشست تقدیر و تشکر نمود و گفت: در دنیای کنونی مرز بین اطلاع رسانی و امنیت بسیار نزدیک است. گاهی مسایلی رخ می دهد که از دید رسانه اطلاع رسانی است؛ ولی از لحاظ پلیس یک مسئله امنیتی و منشوری محسوب می گردد. وی در عین حال گفت: رسانه های بافق بحمدالله و به ویژه هفته نامه افق کویر همواره این توازن را برقرار کرده اند و با پلیس تعامل خوبی برقرار کرده اند.

در این نشست «اکرم عباسی» خبرنگار هفته نامه افق کویر و عضو تحریریه از پویایی روابط عمومی نیروی انتظامی در دور جدید تشکر کرد و گفت: اخبار پلیس منوط به گرفتن مواد مخدر و … نشود و اگر بتوان آسیب های اجتماعی را به رسانه انتقال داد و رسانه از طریق کارشناسان آنها را با فرهنگ سازی در جامعه کاهش بدهد.

«الهام نصیرزاده» خبرنگار هفته نامه افق کویر هم بر نقش اثرپذیر پلیس بر امنیت جامعه تاکید کرد و گفت:پلیس همواره در برقراری امنیت جامعه نقش دارد و ما نیز به عنوان رسانه این فعالیت را می ستاییم.

در این نشست فرماندهی نیروی انتظامی، سرهنگ کمالی هم از تاثیر رسانه در اطلاع رسانی در حوادث بافق نام برد و گفت: بنا بر نظر کارشناسان شهرستان بافق از لحاظ قابلیت اطلاع رسانی در وضع خوبی قرار دارد و خبرنگاران رسانه از درک بالایی در تعامل با پلیس برخوردار هستند. وی همچنین به مشکلات و مسایل جامعه اشاره کرد و گفت: شهرستان بافق با داشتن مردمانی متدین و متعهد همیشه در عرصه های مختلف پیشتار بوده است و حاصل آن تقدیم دو شهید از نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر می باشد. وی افزود: این به حس بالایی دینی بافق باز می گردد. وی همچنین از خانواده ها خواست تا نظارت دقیقی بر فرزندان خود داشته و آنها را از آسیب های اجتماعی به دور نمایند.

در این نشست سرگرد فاطمه نوق، رئیس روابط عمومی فرماندهی انتظامی بافق از فعالیت هفته نامه افق کویر در انتشار اخبار پلیس تقدیر کرد و گفت: پلیس همواره آماده پاسخگویی است و بنا بر وظیفه ذاتی خود تلاش می کند تا با ناهنجاری ها از طریق فرهنگ سازی و ارشادی برخورد کند.

در پایان این نشست به رسم معمول هدایایی از سوی فرماندهی نیروی انتظامی به خبرنگاران اهداء شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل