قول مساعد مسئولین جهت رفع مشکلات شهرکهای جدیدالاحداث بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر سه شنبه هفته گذشته جلسه ای پیرامون بررسی مشکلات شهرک امام حسین(ع)وامام علی(ع) درمحل فرمانداری بافق تشکیل شد.
زاده رحمانی فرماندار بافق در خصوص مشکلات شهرک امام حسین(ع)اظهارداشت: اسفند ماه سال گذشته جلسه ای برگزار و سه تا ازمشکلات شهرک ازجمله ورودی ،تلفن ثابت و بلوک بندی آن منطقه مورد بررسی قرار گرفت و بخش روشنایی آن هم تامین اعتبار گردیده است و در مرحله تامین تعیین پیمانکار می باشد.و مشکل آسفالت هم توسط تعاونی مسکن شرکت سنگ آهن قراراست برطرف گردد.
فرماندار بافق بیان داشت: تصمیم برآن شد،کوچه های مسکونی شهرک امام علی(ع) توسط تعاونی مسکن کارکنان شرکت سنگ آهن آسفالت گردد.
وی درخصوص شهرک منابع طبیعی گفت: قراراست با حضورمدیرعامل شرکت تعاونی مسکونی کارکنان منابع طبیعی کل استان درشهرک مسکونی منابع طبیعی مشکلات آنان مورد بررسی و رفع مشکل شود و نامگذاری کوچه های این شهرک را شهرداری انجام خواهد داد.
در ادامه علی محمد “علی قاسمی” نماینده ساکنین شهرک امام علی (ع) از مشکلاتشان گفت:مشکل اساسی شهرک امام علی (ع)سندمی باشد، در این باره قرار شد جلسه ای اختصاصی تشکیل شود.
وی ادامه داد: در خصوص آسفالت کوچه های شهرک امام علی(ع) قرار است شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن بر عهده بگیرد.
علی قاسمی از اقداماتی که قرار است شهرداری انجام دهدگفت:نامگذاری کوچه هاو تکمیل سازی پارک داخل این شهرک را شهرداری قول داده است انجام دهد.
محمد خدا بخشی موری آبادی نماینده ساکنین شهرک امام حسین(ع) در ادامه گفت: این شهرک ۵ الی ۶ سال است که ساخته شده است اما مسئولین مشکلاتش را به یکدیگر پاس می دهند.
وی افزود: مشکلات شهرک امام حسین(ع) زیاد است و ساکنین در این شهرک ازکمبود امکاناتی مانند فضای سبز،آسفالت،کمبود روشنایی، امکانات رفاهی مثل : مدرسه، نانوایی، مغازه و…. رنج می برند.
خدابخشی درخصوص مشکلات افزود: در این جلسه قرار بر این شد، آسفالت و زیر سازی شهرک امام حسین(ع) را شرکت تعاونی مسکن با تعامل مسکن وشهرسازی انجام دهد.
علی محمد خواجه مبارکه مدیرعامل تعاونی مسکن در گفتگویی تلفنی به شرح تصمیمات گرفته شده در آن جلسه پرداخت و اظهار داشت:پیرو جلسه ای که درتاریخ ۲/۱۲/۹۶ برگزار شد . کارها بین شهرداری، تعاونی مسکن، اداره برق و… تقسیم گردید، علیرغم اینکه شرکت تعاونی مسکن به تمامی تعهداتش عمل نمود،باز شهرداری شهرک امام حسین(ع)را تحویل نگرفت،ومنجربه برگزاری جلسه ای دیگردرسال۹۷ گردید.
وی در این باره بیان داشت: مشکل عمده ساکنان شهرک امام حسین (ع)آسفالت می باشد، با پیگیرهایی که توسط فرماندارصورت گرفت، تصمیم براین شد تا قیرآسفالت را اداره مسکن و شهرسازی تهیه نماید و پخت و پخش آن را تعاونی مسکن انجام دهد و هنگامی که شهرک آماده شد شهرداری تحویل بگیرد.
خواجه مبارکه ادامه داد: تیرهای برق آن شهرک قرار است توسط اداره برق تامین گردد و در این خصوص رییس اداره برق اعلام کرد، تامین اعتبار کامل برای شهرک صورت گرفته است .
وی در خصوص مشکلات شهرک امام علی (ع)گفت: مشکلات این شهرک به مراتب از شهرک امام حسین (ع) کمتر است و مشکل اساسی ساکنین سند می باشدکه توسط ما پیگیری های لازم صورت گرفته است.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل