با سلام، خیابان شیخ محمد تقی فرعی ۵ ، چند روزی می شود که اداره مخابرات کوچه و پیاده رو را حفاری و خاک آن را ریخته داخل پیاده رو. هر چه هم پیگیری کردیم برای جمع آوری آن اقدامی نکردند……

با سلام، خیابان شیخ محمد تقی فرعی ۵ ، چند روزی می شود که اداره مخابرات کوچه و پیاده رو را حفاری و خاک آن را ریخته داخل پیاده رو. هر چه هم پیگیری کردیم برای جمع آوری آن اقدامی نکردند؛ در ضمن اگر یک سرعتگیر هم داخل این کوچه احداث شود بسیار عالی می شود، چون رفت و آمد وسیله های نقلیه داخل این کوچه بسیار لازم است؛ لطفاً پیگیری کنید. پیشاپیش از زحمات شما تشکر می کنیم.
۹۱۳-۲۵۴
—————
سلام به شهرداری محترم، پل عابرپیاده بلوار۱۵خرداد چی شد.انشاا… پلی که نصب می شود دارای آسانسور یا پله برقی نیز باشد.
۹۱۳-۴۲۶
—————
سلام خدمت شهرداری محترم، چند دفعه است پیام می دهم؛ لطف کنید سرعت گیرخیابان ایستگاه را به حالت اول در بیاورید، چون هم سطح آسفالت شده و سرعت داخل خیابان افتضاح هست. یکی هم جنب نانوایی سنگک سرعتگیر می خواهد، چون مدرسه هست.
۹۱۳-۰۳۴
—————
با سلام، اگر زحمتی نیست پیگیری کنید در خیابان (…)، خانواده ای زندگی می کنند که بالای کوچه را شیروانی ریختند و ته کوچه را همسایه های بیچاره برای مصالح خالی کردن یا اسباب کشی باید با زحمت کارشان را انجام بدهند که شهرداری هیچ اقدامی نمی کند. از آن طرف چراغ تیر برق را از بالای تیر برق برداشتن و بالای منزل خودشان وصل کردن. برای روشنایی خودشان این کار را هم اداره برق پیگیری نکرده است. از طرفی دیگر (…) و هر روز از پنجره بالا، منزل مردم را دید می زنند. (…) هم پیگیری نمی کند حداقل داخل هفته نامه بگذارید (…)
۹۱۳-۳۲۵
—————
گزارش “دندانپزشکی علم و هنر است” خیلی زیبا و روان بود. آقای دکتر حق بزرگی به گردن بافق دارند.
ایمیل ارسال شده
—————
سلام خدمت شهردارمحترم، انتهای خیابان مسجد جامع نرسیده به پیچ لااقل سرعت گیربگذارید.تا جدول خیابان را درست کنند
. ۹۱۳-۰۳۴

سپاسگزاری
باعرض سلام و خسته نباشید، از زحمات و تلاشهای “خانم عسکری” آموزگار کلاس دوم دبستان ۱۳آبان و مدیر و معاونین دلسوز این آموزشگاه کمال تشکر را داریم.
والدین مائده فرجیان
—————
سلام، از تمامی مسئولین شهرتشکرمی کنم به خاطرزحماتی که برای شهرمان انجام می دهند بخصوص آقای نماینده، فرماندار و شهردار. خداقوت
۹۱۳-۴۲۶

نیازمندی ها
زمین فروشی دارای سند دفترچه ای،۲۰۰متری واقع در یزد، بلوار مدرس روبروی پل زیرگذرخلیج فارس بفروش می رسد.
شماره تماس۰۹۱۳۸۵۲۱۶۱۰

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل