از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بپرسید؛ چرا با ساختن نماز خانه و دستشویی برای ما رانندگان سه چاهون مخالفت کردند………..

باسلام، پولی که از محل دو درصد عوارض وصول می شود؛ چگونه هزینه و اولویت بندی می شود؟! بهتر نیست حداقل پنجاه درصد آن برای آموزش و فرهنگ شهر سرمایه گذاری شود؟!
۹۱۲-۲۸۲
—————
از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بپرسید؛ چرا با ساختن نماز خانه و دستشویی برای ما رانندگان سه چاهون مخالفت کردند، شما بگویید ما کجا نماز بخوانیم، آنومالی ۱۰، نماز خانه و دستشویی مناسبی ندارد.
۹۹۱-۰۴۵
—————
سلام، روشنایی بلوار شهدا دوهفته می شود که شبها قطع است.
۹۱۳-۷۳۳
—————
از جامعه نخبه و فرهیخته بافق می خواهیم که از همین حالا به فکر یک نماینده برای شهرمان باشند و نگذارند روزهای اخر؛ نماینده ایی باشد که واقعا برای مردم کار کند نه این که همش دوست داشته باشد گپ بزند و (….) واقعا از آقای نماینده باید سوال کرد در طول این سه سال چه کارخانه ایی را در شهر بافق ایجاد کردید؟ چه پیگیری کردید که کارخانجات تعمیرات دیزل به بافق برگردد یا حداقل تعمیرات اساس اینجا انجام شود! چه پیگیری کردیدکه انومالی d19 برگردد. شما می گویید کار من قانون گذاری است پس قانون پیشنهاد بدهید که اینها در بافق ایجاد بشود و تخصیص بودجه داده شود.
۹۱۳-۷۰۱
—————
در سالیان پیش شرکت سنگ اهن مرکزی کمک های به مدارس می کرد الان من شنیدم درخواست ها جمع شده و هنوز اقدامی چهت پرداخت آن به مدارس نشده است؛ از آقای دکتر رحیمی می خواهیم مساعدت و کمکی به مدرس به ویژه در این روزهای باقیمانده به کنکور داشته باشند.
۹۱۳-۰۲۳
—————
از امام جمعه معزز بافق می خواهیم رهنمودهایی برای اداره بقاع متبرکه؛ از جمله امام زاده عبدا… و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) داشته باشند.
۹۱۰-۰۱۴
—————
از ادارات مربوطه مانند میراث فرهنگی، راهداری، مسکن و شهرسازی و شهرداری درخواست می شود در این ماههای پایانی سال جلساتی داشته باشند و جهت مسافران نوروزی برنامه ریزی کنند. برخی از نقاط گردشگری بافق روی جی پی اس وجود ندارد؛ حتی جاده های بافق و خیابان های تازه تاسیس شده مانند بلوار کشاورز و بلوار ایت ا… میرغنی زاده!
۹۱۳-۵۰۲
—————
در جلسه تکریم و معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد بافق گفته شد این دانشگاه بیش از یک میلیارد تومان در این چند سال اخیر بدهی دارد چرا فرمانداری و دستگاههای متولی حواسشون نبوده است؟
۹۱۰-۴۷۸
—————
مصاحبه با فرماندار بافق که در شماره اخیر افق کویر چاپ شد خیلی گفتگویی اثربخشی بود؛ خیلی از مسایل ها گفته شد و حرف های ناگفته ایی بیان گردید. از فرماندار زحمتکش بافق تشکرمی کنیم.
۹۱۶-۵۲۵
—————
اگر قرار است مدیرعامل شرکت سنگ اهن مرکزی مشکلات قانونی برای ادامه کار داشته باشند به فکر تعیین نیروی صلاحیت دار که در داخل شرکت زیاد هستند، باشید.
۹۹۱-۱۴۵
—————
سلام به همه همشهریان عزیز، با توجه به مشکلات موجود در سطح شهر، شهروندان نمی دانند که از رحمت الهی (بارندگی) خوشحال باشند یا ناراحت؟ درست است که بافق شهری گرمسیر و خشک است اما باید از آب گرفتگی کوچه و خیابان پیشگیری کنند و یا حداقل مدیریت بحران داشته باشند. در اطراف میدان فاطمیه(س) تجمع آب بسیار زیاد بود می توان از دریاچه ای در دل شهر نام برد!.
۹۹۰-۱۲۳

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل