باید جلوی فساد در جامعه گرفته شود تا به اقتصاد کشور ضربه وارد نشود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، آیت الله حاج سید جواد سلیمانی، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار مداحان اهل بیت با مقام معظم رهبری به بیانات ایشان در این دیدار اشاره کرد و گفت: ایران کشوری انقلابی است و باید تمام حرکات آن بر محور انقلاب و ارزش‌های انقلابی دور بزند در غیر این صورت خون شهدا پایمال می‌شود.

وی افزود: باید اهداف انقلاب روشن و با فکر باز و اندیشه عمیق در جامعه تبیین شود که جبهه باطل در مقابل جبهه حق نمی‌تواند کاری از پیش ببرد هرچند قوی باشد.

خطیب جمعه بافق با بیان اینکه امروزه سرمایه داران بین المللی و صهیونیستی سعی در تضعیف بنیان خانواده دارند ادامه داد: باید برای حفظ ارکان نظام در راستای بنیان خانواده برای ترویج سبک دینی تلاش کرد و کانون زندگی را گرم نگه داشت.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب تصریح کرد: باید جامعه ما از نظر علمی و پژوهشی رشد کند و مسئولان در این راستا تلاش کنند و در عرصه فرهنگی اخلاق اسلامی باید در جامعه ما حاکم شود تا جامعه رشد کند.

وی افزود: از نظر اقتصادی باید تولید را افزایش دهیم که اگر به مسئله اقتصاد مقاومتی توجه شود در این راستا موفق خواهیم شد.

امام جمعه بافق بر لزوم رعایت عدالت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید جلوی فساد در جامعه گرفته شود تا به اقتصاد کشور ضربه وارد نشود.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهور فعلی کشور سوریه به ایران گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، قهرمان جهان عرب بشار اسد است.

قرار گیری در آستانه تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و لزوم کمک به نیازمندان از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته شهرستان به آن اشاره کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل