فارس از وضعیت آب‌‌وهوا گزارش می‌دهد ورود سامانه بارشی تازه به کشور‌/ بارش برف و باران از فردا

 

 

از بعدازظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی، بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، امروز در برخی از مناطق شمال خلیج فارس، غرب و جنوب غرب استان کرمان، شمال هرمزگان، دامنه های زاگرس جنوبی و دامنه های البرز مرکزی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز پنجشنبه در مناطقی از نیمه شرقی کشور بارش پراکنده را انتظار داریم، از بعد‌ازظهر پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب، غرب سواحل خزر و دامنه‌های البرز مرکزی بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی، بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان‌های واقع  شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه گستره بارش‌ها علاوه برمناطق ذکر شده، دامنه‌های  زاگرس مرکزی،جنوب غرب و بخشهایی از مرکز کشور را فرا خواهد گرفت.

روزشنبه با حرکت شرق سوی این سامانه بارشی در نوار غربی کشور بارش قطع می شود و در سایر مناطق کشور بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

‌از بعد از ظهر پنج شنبه ۹۷/۱۲/۱۶‌ بارش باران و وزش باد، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف در استان‌های آذربایجان شرقی‌، آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال کرمانشاه، شمال ایلام و در استان‌های گیلان و اردبیل با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

آوای خوش عشق

ای رویش بینایی ای سرو خوش آزاد ای