شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن بافق ضوابط واگذاری زمین را رعایت کند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در گفتگویی ویژه ” کاظم فتوحی” رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بافق به پرسش های خبرنگار هفته نامه افق کویر پاسخ داد:
افق کویر: با توجه به اینکه شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن توانایی خاصی در واگذاری زمین دارد، چرا تاکنون درهرقسمت از شهر که اقدام به واگذاری زمین به اعضا نموده است با مشکل سند مواجه است؟
درخصوص اراضی واگذاری توسط شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن بافق و مشکلاتی که این نوع واگذاری ها برای مردم به وجود آورده است قاعدتا شرکت مذکور باید پاسخگو باشد، بدیهی‌است چنانچه از ابتدا ضوابط و مقررات قانونی مربوط به بحث زمین و مسکن کاملا رعایت گردد شاهد بروز مشکلات بعدی از جمله صدور اسناد مالکیت نخواهیم بود.
افق کویر: پلی که قرار است برروی منطقه “رودخانه شور” احداث گردد چه موقعه به پایان خواهد رسید و مشکل چیست که کار اجرایی آن صورت نمی گیرد؟
پل رودخانه شور، قسمت سخت کار که نصب شمع به تعداد ۲۰ عدد به عمق ۲۵ متر به پایان رسیده و فقط احداث دال (سقف) پل باقی مانده که با مساعدت فرماندار شهرستان بافق جهت تامین نقدینگی با توجه به شرایط سخت اقتصادی کنونی امیدواریم در فروردین ماه شاهد اتمام پروژه باشیم.
افق کویر:در خصوص مسیر بافق – بهاباد، فرماندار بافق اعلام کرده است که کار آغاز گردیده، این کار از کجا شروع شده است ؟
کار مطالعه و طراحی و تصویب طرح دوبانده بافق-بهاباد به پایان رسیده و با توجه به توافق صورت گرفته، ضمن تشکر از شرکت سنگ آهن مرکزی جهت مشارکت در احداث باند دوم خواستار تسریع در اجرای طرح مذکور هستیم .

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل