روابط عمومی به کمک رسانه ها نیاز دارد

به گزارش هفته نامه افق کویر، اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن وابسته است. خبرنگار هفته نامه افق کویر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با ” امیرپور سلطانی” روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)گفتگویی به شرح زیر انجام شد:
افق کویر: لطفا خودتان را معرفی کنید و به صورت مختصر فعالیت های خود را ارائه دهید؟
امیر پورسلطانی بافقی۲۰سال سابقه کار دارم، کارم را ازمجموعه فسفات اسفوردی شروع کردم شغل اصلی من دربخش اورژانس بیمارستان هستم مسئولیت روابط عمومی درکنار کارم قبول کردم و روابط عمومی را به پیشنهاد رییس وقت اقای دکتر افشاری به اینجانب شد.
افق کویر: به نظرشمامهمترین چالش ارتباطی بین روابط عمومی ورسانه ها درحال حاضرچیست؟
مهمترین چالش توجه به اخبار و انتقادات مردمی است که بعضی از رسانه ها بدون بررسی اقدام به درج خبر می کنند بدون اینکه بررسی شود و بعد از پیگیری پیشنهاد جوابیه می دهند که این امرباعث تشویش اذهان عمومی دربین مردم می شود.
افق کویر: مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها در برابرمردم چیست؟
روابط عمومی در ادارات نقش تعین کننده دارد و پایه عملکرد و رویدادها را ازطریق رسانه ها به مردم معرفی می کند و از سوی دیگر پیشنهادها وخواسته ها وانتقادات ونیازهای مردم را با رییس خود درمیان بگذارد درحقیقت این وظیفه سازمان و اداره هست که به درخواستهای مردمی پاسخ بدهد و روابط عمومی برای رسیدن به این هدف به کمک رسانه ها نیاز دارد و باید به کمک آنان این امر اتفاق بیافتد.
افق کویر:ویژگی روابط عمومی برترچیست؟
پذیرش انتقادات وپیشنهادها پرسنل و مراجعین و پیگیری مسایل درخواستی به جا.
افق کویر: به عملکرد خود در روابط عمومی بیمارستان چه نمره ای می دهید؟
باید همکارانم نمره بدهند.
افق کویر: بزرگترین دغدغه شما درروابط عمومی جیست؟
تداخل برنامه های روابط عمومی باشیفت بودن بنده که به نوعی قادر به انجام کار نبوده یااگرهم انجام بشود فشارکاری به همکارم بیشترمی شودکه بنده از تمامی همکارانم دربخش اورژانس به خاطر همکاری آنان کمال تشکر را دارم.
افق کویر: سخن پایانی:
پیشاپیش ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه همکاران در کلیه ادارات تبریک می‌گویم و همچنین از همشهریان محترم می خواهم کلیه مسائل مربوط به بیمارستان را به سامانه ۱۰۰۰۳۵۳۴۲۴۰۴۱ ارسال نمایند و ما را در عرصه خدمات رسانی یاری نمایند.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل