اینجانب چند روز پیش رفتم اداره برق بابت روشنایی کوچه، گفتند باید بیایند بازدید بعد از چند روز مسئول مربوطه را بردم بازدید بعد برگشتیم اداره برق مشخصات اینجانب را یادداشت کردند و به من گفتند یک سال دیگر نوبت کوچه شما می شود؛ اگر زودتر خواستی باید ۶۰۰هزار تومان بریزی…..

قابل توجه شهرداری بافق؛ با سلام، لطفاً در خصوص چاله های ایجاد شده در بعضی خیابانها و بعضی کوچه ها اقدام شود تا جلو بندی وسایل نقلیه آسیب نبیند. برای مثال؛ روبروی حسینه ابوالفضل(ع) واقعاً خراب است.
۹۱۳-۷۱۳
————————
قابل توجه شورای شهر بافق؛ چه زمانی راه اصلی بلوار کشاورز ایجاد می شود تا پارک فخریه از بن بستی بیرون بیاید و عبور و مرور برای اهالی بلوار کشاورز روان شود، زمین های فخریه جهت ساخت و ساز مهیا و از بلاتکلیفی و راکد بودن خارج گردد وجوانان بتوانند سرپناهی برای خانواده خود بسازنند.
۹۱۳-۷۱۳
————————
سلام، اگر هرکجای دیگر به غیر از بافق شاه راه ریلی بود دیگر نیاز به معادن و عوارض دو درصد نداشت، ولی در شهرستان ما راه آهن فقط از بافق بهره می برد و هیچ عایدی برای شهرستان ندارد. مسئولین شما را به خدا به جای اینکه دائم در اینستا فیلم و عکس بگذارید به فکر مردم بافق باشید نه اینکه از بافق به عنوان سکوی پرتاپ و نردبان ترقی استفاده کنید تا به درجات عالی ریاست دست یابید.
۰۹۳۹-۶۲۸
————————
از شهردار محترم تقاضا داریم نسبت به آسفالت خیابان دارایی و لاین قدیم بلوار ولیعصر(عج) اقدام کنند. با تشکر از زحمات ایشان
۹۱۳-۰۷۵
————————
با سلام به مدیر عامل شرکت سنگ آهن، فرماندار و امام جمعه محترم؛ مگر کارگران شرکتی سنگ آهن زحمت نمی کشند و خاک نمی خورند که شهداب هم یک شرکت محسوب می شود؛ چرا آنها ماهیانه ۸تا۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت کنند؟! بقیه ۲ میلیون تومان! اگر معدن سود دهی دارد متعلق به همه نیرو ها هست نه فقط شهداب و نیروهای غیر بومی شهداب.
(باعنوان) جمعی از نیروهای پیمانکار
————————
اینجانب چند روز پیش رفتم اداره برق بابت روشنایی کوچه، گفتند باید بیایند بازدید بعد از چند روز مسئول مربوطه را بردم بازدید بعد برگشتیم اداره برق مشخصات اینجانب را یادداشت کردند و به من گفتند یک سال دیگر نوبت کوچه شما می شود؛ اگر زودتر خواستی باید ۶۰۰هزار تومان بریزی به حساب پیمانکار تا بیاید و چراغ را نصب کند؛ گفتم چرا؟! پاسخ دادند بودجه نداریم. ریاست محترم اداره برق زشت نیست یه ارگان دولتی مثل اداره برق که درآمد بالایی دارد در پاسخ به ارباب رجوع بگوید بودجه نداریم؛ عنایت کنید کار مردم راه بیندازید.
۹۳۹-۶۰۰
————————
سلام، مدتی است که مسئولین خبر از عدم همکاری معادن با مسئولین شهرستان درخصوص پرداخت ۲درصد عوارض دارند؛ چگونه است که افراد عادی باید تابع قانون باشند و کوچکترین کوتاهی نمی توانند انجام دهند، ولی مدیر یک معدن علناً در حضور نمایندگان دولت صحبت از عدم پرداخت عوارض دارد. یک جای کار می لنگد(…).
۰۹۱۳-۵۳۶
————————
باسلام و قبولی طاعات و عبادات، قابل توجه رئیس محترم اداره راه و بخشدار محترم؛ مثل اینکه پیمانکار نصب تابلو وعلائم در مسیر کوشک به کوهبنان از اهالی گزستان بوده یا به نحوی با آنها در ارتباط است، چون هرچه تابلو نصب شده نام گزستان هم آمده، حتی تابلو ورودی روستای سیدآباد هم با جهت فلش بانام گزستان درج شده؛ خواهشمندیم نسبت به تغییر آن اقدام نمایید.
۹۱۳-۳۰۳
————————
از نماینده مجلس و فرماندار شهرمان می خواهیم برای جاده بافق- نوق بیشتر تلاش کنند تا کی باید این جاده اسیر سیاسی کاری ها باشد.
۹۱۰-۰۱۲

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل