سلام خدمت فردی که برای حقوق شهداب گفته؛ چرا اینقدر حقوق دریافت می کنند؛ کاری که آنها انجام می دهند هیچکدام از شماها انجام نمی دهید. آنها با جان خودشان بازی می کنند.

سلام علیکم؛ لطفاً بنده را راهنمائی بفرمائید که نحوه ارسال جواب جدول هفته نامه چگونه می باشد؟!
۹۱۳-۰۳۳
افق کویر: پاسخ جدول یک هفته پس از درج در هفته نامه منتشر می شود.
————————
با سلام، قابل توجه شهرداری بافق؛ تا چند ماه باید صبر کنیم و جلوبندی ماشینمان داغون شود تا شما یک فرغون آسفالت داخل این خط لوله فضای سبز ابتدای خیابان امام رضا(ع) بریزید. بخدا تو ماه رمضون هر بار رفتیم داخل این خیابان(…)راضی باشید، از ما گفتن بود،خود دانید.
۹۱۳-۰۳۳
————————
با سلام خدمت شهردارمحترم؛ لطفأ نسبت به روکش آسفالت خیابان رضوان و کوچه های متصل دستور فرمایید. وضعیت بسیار بدی دارد.
۹۱۳-۵۸۶
————————
سلام خدمت فردی که برای حقوق شهداب گفته؛ چرا اینقدر حقوق دریافت می کنند؛ کاری که آنها انجام می دهند هیچکدام از شماها انجام نمی دهید. آنها با جان خودشان بازی می کنند.
۹۱۳-۷۰۸
————————
اینقدر چشمتان دنبال حقوق شهداب نباشد خدا می داند؛ اگر پنج دقیقه دیر از سر کار بیایند دل زن و بچه هایشان هزار راه می رود. داخل این گود استخراج با جانشون بازی می کنند نه مثل شماها جلو کولر و بخاری؟!
۹۱۳-۷۰۸
————————
سلام خدمت کسانی که برای حقوق شهداب گفتید؛ شوهرهای ما باید سرشب بشینن پشت این دامتراکها تا ساعت پنج صبح یا ظهر تا شب؛ (…). اینقدر برای حقوق شهدابی ها نگویید.
۹۹۰-۷۷۰
————————
باسلام، ضمن تشکر از مدیریت شرکت سنگ آهن بابت آوردن پزشک متخصص هرپنج شنبه و جمعه وخسته نباشید به آنها باید این نکته را اضافه کرد؛ پزشکانی که هر هفته به بافق تشریف نیاوردند درآمدی حدود ده میلیون تومان و در ماه حدود ۴۰میلیون و یا بیشترکسب می کنند این افراد هیچگونه عوارضی به شهر نپرداخته و خیلی راحت ارباب می شوند و این باعث می شود پزشکانی که در بیمارستان مشغول هستند درآمد ناچیزی کسب کنند؛ بنابراین خود و دیگر دوستان متخصص علاقه ای برای آمدن به بافق نداشته باشند و بضررمردم‌ می شود.
۹۱۳-۵۰۶
————————
سلام و خسته نباشید به تمامی کارکنان افق کویر، من به عنوان یه شهروند بافقی یک سوال از مدیریت آموزش و پرورش دارم؛ چرا پیگیر شهریه مدارس دولتی نیستند؟! برای ثبت نام رفتم مدرسه وگفتن همراه مدارک فرزند چک شهریه ۲۰۰ تومان باید بدهید. از استان سوال کردیم گفتن مدارس دولتی به هیچ عنوان نباید پولی به عنوان شهریه دریافت کنند؛ فقط می توانند برای کمک به امورات مدرسه به دلخواه هزینه دریافت کنند. من کارگر نمی توانم هزینه ۳ تا بچه را پرداخت کنم ممنون می شوم پیگیری کنید.
۹۱۰-۶۰۳
————————
سلام، از هموطنان عزیزخواهش می کنم بعضیها کمی حرمت بگذارند و یه نگاه به تقویم کنند.آخه وفات حضرت خدیجه صدای ترانه بلند یعنی چه؟! دم افطار عوض اینکه صدای اذان گوش کنند ترانه می گذارند. خدا را خوش نمی آید.
۹۱۳-۰۳۴

 

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل