سلام، کوچه ماهمچنان خاکی است پول هم برای آسفالت نداریم که پرداخت کنیم. (…) آدرس انتهای انقلاب۳۷ و انقلاب بعدی کوچه غنچه و علی آبشاهی.

سلام، ای کاش شهرداری و شورای شهر به جای اینکه این همه پول بیت المال را صرف پارک آبشار کنند، نگاهی هم به کوچه ها و معابرعمومی شهر بیندازند و نظاره گرآسفالت ها باشند؛ آیا خود مسئولین می توانند در این شهر عبور و مرورکنند و وسایل نقلیه اشان خراب نشود؟؟ باید یک حرکت جهادی و شبانه روزی برای آسفالت شهر ایجاد شود.
۹۱۳-۳۴۹

افق کویر: باتشکر از خواننده گرامی، درباره توجه مخصوص شهرداری به پارک آبشار؛ قبلاً گفتگویی با رییس شورای اسلامی شهر انجام و پاسخ وی در شماره ۸۸۴ مورخ ۱۵/۰۲/۹۸درج شده است.
————————
باسلام و خسته نباشید؛ چرا ما مردم بافق همیشه باید زجر بکشیم؟ مثلاَ می خواهیم قالی هایمان را بشوییم ۲تا قالیشویی هست یکی که کارگر ندارد و تعطیل و نیمه تعطیل است، دیگری هم با هزارمنت امروز و فردا می کند یا درجواب مردم می گوید خودتان با وسیله شخصی تان قالی ها را بیاوریدیعنی چه؟! این چه وضع خدمات رسانی است؟!فرماندار و مسئولین محترم نسبت به راه اندازی چند قالیشویی مدرن برای مردم اقدام کنند. شهرستان بافق پرجمعیت است و دوتا قالیشویی سنتی جوابگو نیست!! استان یزد۲۸ واحد قالیشویی دارد؛ اما ما چی؟ چرا درهمه زمینه ها باید عقب باشیم چرا؟؟!!
۹۱۳-۳۴۹
————————
سلام، قابل توجه شهرداری بافق؛ لطفاً فکری به حال آسفالت خیابان فرهنگ و بلوار قدیم روبروی بیمارستان بردارید؛ واقعاً جالب نیست. بخصوص خیابان فرهنگ؛ قبلاً هم پیام داده شده انگار نه انگار.
۹۱۳-۳۳۰
————————
سلام، کوچه ماهمچنان خاکی است پول هم برای آسفالت نداریم که پرداخت کنیم. (…) آدرس انتهای انقلاب۳۷ و انقلاب بعدی کوچه غنچه و علی آبشاهی.
۹۱۳-۲۲۷
————————
قابل توجه کلیه مسئولین بافق بخصوص شهرداری، مدتی طولانیست که گدایان تمام سطح شهر را گرفته، حتی فرزندانشان نیز اضافه شده و موجب سلب آرامش ساکنین بافق شده اند؛ طبیعتاً برعهده شماست که همه آنها را جمع کرده و توبیخ نمایید
.۹۱۳-۰۸۷
————————
باسلام وعرض خسته نباشید خدمت فرماندار و بخشدار محترم بافق، در روز قدس سال گذشته بخشدار خدوم در جمع روزه داران روستای سیدآباد قول دادند پارک و دستگاه آب شیرین کن جهت استفاده روستاییان آماده شود؛ متأسفانه هنوز به وعده هایی که داده اند عمل نکرده اند.حال پس از گذشت یک سال ما اندر خم یک کوچه ایم. آیا در روستاهای دیگر هم به همین صورت کار می شود یا به قول های خود عمل می کنید. این بی عهدی ها باعث عدم اعتماد مردم به مسئولین خواهد شد و روستایی که دارای ۶ شهید والامقام بوده و همچنان خانواده های معزز آنها در آن ساکن هستند آیا سزاوار چنین برخوردها و کاستی ها می باشد؛ امیدوارم به خود بیاییم و به وظایف خود به درستی عمل کنیم. ممنون
۹۱۳-۳۰۳
————————
شهروندی در پیامی به کانال تلگرامی افق کویر خواستار توجه شهرداری به شهرک مناجات شد؛ این شهروند نوشته است:
سلام،اگر می شود سری به شهرک مناجات بزنید؛شهرداری به هیچ وجه باغچه های شهرک رارسیدگی نمی کند؛ خیابان رسالت بین غربی یک ودو کاملا این امررانشان میدهدتنها باغچه کنارخانه آقای (…)کاملا رسیدگی میشودولی به بقیه باغچه ها اهمیت نمیدهندفقط شهرداری کارهای انجام میدهدکه درمعرض دیدافرادزیادی باشدآن هم برای تبلیغات خودشان خواهشاً به گوش آنها برسانیدمردم گناه هستند!

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل