باسلام، ای کاش دفتر(…) داخل کوچه ما بود تا شهرداری هم سری به کوچه ما می زد و شهرداری هرچه سریعتر نسبت به آسفالت کوچه ما اقدام می نمود!!! …..

باسلام، چرا مسئولین شهر ما دلسوز و کارآمد نیستند؟! چقدر برای نداشتن قالیشویی خوب و مجهز بایستی صبرکنیم؟ بیایند خود مسئولین از نحوه شستشو و موارد دیگر از مردم نظرسنجی کنند؟و بعد یک تصمیم خوب و اساسی اتخاذکنند.
۹۱۳-۳۴۹
——————–
باسلام، ای کاش دفتر(…) داخل کوچه ما بود تا شهرداری هم سری به کوچه ما می زد و شهرداری هرچه سریعتر نسبت به آسفالت کوچه ما اقدام می نمود!!! اهالی کوچه شهید موفق
۹۱۳-۵۲۴
—————
باسلام خدمت شهرداری بافق، آیا اهالی خیابان شیخ محمدتقی انسان نیستند (؟؟؟) باید کسی کشته شود تا به فکر بیافتید.
۹۱۳-۳۸۷
—————
سلام، خدمت شهرداری بافق، روبه روی کلوپ ورزشی پر از زباله دان و نخاله ها شده و با شروع فصل گرما پشه و بوی گند خیلی آزار دهنده است و چند دفعه دیده شده برخی کارگران شهرداری که کوچه ها را جارو می کنند خاکها و زباله ها را داخل زمین افتاده می ریزند. (…) با عنوان( جمعی از اهالی)
۹۳۷-۷۴۳
—————
سلام، از مسئولین شهرداری سوال دارم که این میز خدمت که گذاشتین داخل سالن شهرداری و تابلو زدید میزخدمت، براچی هست…آیا خود میز به مردم خدمت رسانی می کند؟! چون هیچ وقت کسی پشت آن نیست.
۹۱۳-۸۲۷
—————
با سلام خدمت (…) معزز و بزرگوار لطف کنید جلساتی که دفتر شماست اسپیلیت ایستاده را دماشو ببرید بالا خدا وکیلی در جلسه ارتحال امام داشتم از سرما فریز می شدم و چرتی شده بودم آن کولر به درد فضای کوچک نمی خورد.
۹۹۰-۳۰۱
—————
باسلام و خسته نباشید خدمت فرماندار محترم، جناب زاده رحمانی عزیز و بزرگوار برای من مدتهاست جای سوال است که شهر به این بزرگی و با این جمعیت بالا؛ چرا فقط باید یک داروخانه شبانه روزی برای کشیک شب داشته باشد. آنهم باید از اینطرف شهر بیایم اول خیابان مسجد جامع داروهایمان را بگیریم و برگردیم خودش فقط ۲۰ دقیقه می شود.

۹۱۳-۰۳۴
—————
درختان بی خاصیت اکالیپتوس که سربرافراشته و با وزش باد شاخ و‌برگشان می ریزد و گاهی بر روی ماشین می شکنند و زمانی هم بر روی ساختمانی می افتند!
خزان برگ‌هایش امان ما را می برد، ازاین که هر روز باید جارو کنی و باز برگها می ریزند!خواهشا ازشهرداری بخواهید تا خسارات زیادی نزده این درختان را کوتاه کنند
بافق،شهرک مناجات.پشت سالن کشاورزی
—————
شهروندی در پیامی به کانال تلگرامی افق کویر خواستار توجه شهرداری به شهرک مناجات شد؛ این شهروند نوشته است:
سلام،اگر می شود سری به شهرک مناجات بزنید؛شهرداری به هیچ وجه باغچه های شهرک رارسیدگی نمی کند؛ خیابان رسالت بین غربی یک ودو کاملا این امررانشان می دهد؛ تنها باغچه کنارخانه اقای (…)کاملا رسیدگی می شود؛ ولی به بقیه باغچه ها اهمیت نمی دهند، فقط شهرداری کارهای انجام می دهد که درمعرض دید افراد زیادی باشد. ان هم برای تبلیغات خودشان خواهشا به گوش انها برسانید مردم گناه هستند!
—————
سخنی با مسئولین:
سلام و عرض ادب
توضیحات و راهکارهای برای موسسات خیریه و معتمدین محلات خیلی خوب است,ان شاا… که از طرف مردم محلات اجرا شود.
ولی الان می بینیم که افراد غیر بومی (اکثرا زاهدانی و یا شرق خراسان) در شرکتهای زیر مجموعه سنگ آهن (خدمات و یا فضای سبز)در حال کار می باشند. با توجه به اینکه مردم هیچگونه تعهدی نسبت به انجام پیشنهادها ندارند؛ ولی شما می توانید به سنگ آهن و نیز کارخانجات تعمیرات لکوموتیو راه آهن دستور دهید تا از بکار گیری افراد غیربومی جدا خودداری نمایند.
احتمالا اولین جواب مسئولین سنگ آهن این خواهد بود که افراد بومی از این قبیل کارها را انجام نمی دهند؛ ولی لازم به ذکر است که بیش از پنجاه سال است که معدن سرپا است و همیشه از الان تمیزتر بوده است و تعداد زیادی از جوانان بیکار بافق خوشحال هم هستند تا در همین شغل ها هم مشغول بکار شوند.
شبکه مجازی
—————
موضوع؛ وضعیت فروش سنگ آهن در سنگ آهن مرکزی به چه شکل هست؟ آیا صحت دارد که میزان حمل سنگ آهن بشدت کاهش یافته و شنیده ها حاکی از این است که حتی بار سنگ آهن از بیرون بافق و از انبارهای برخی شرکتها به بافق جهت تامین خوراک شرکت سنگ اهن ارسال می گردد؟ اگر این چنین باشد؛ واقعا موضوع عجیب و قابل تامل است.
۰۹۱۳-۷۲۸
—————
با عرض سلام و ادب خدمت ریاست محترم شورای اسلامی شهرستان بافق
با کمال احترام به عرض می رساند؛ به دلیل قرار گرفتن شهرستان بافق در منطقه جغرافیایی خاص،استفاده از انرژی های طبیعی مثل نور خورشید در تولید برق تأثیر بسزایی در سطح شهرستان خواهد داشت و می توان با استفاده از سلول های خورشیدی، روشنایی سطح شهر را تأمین کرد؛ با توجه به این موضوع خواهشمند است با همکاری اداره برق شهرستان بافق، تدبیری اندیشیده شود تا از این سلول ها در منطقه خاص جهت تولید انرژی، استفاده گردد.
شبکه مجازی
—————
دو سوال در زمینه اصناف دارم،
۱)آیا تاکنون مشاغلی که مغفول مانده که نیاز شهروندان را برطرف کند را شناسایی و میزان نیاز تا چندین سال آتی بر اساس مقدار افزایش جمعیت در قالب نمودارهای و یا آمار تعیین و در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است?
۲)با توجه به وجود خودروهای لوکس و نو، علت اینکه بافق نمایندگی ایران خودرو و سایپا و… فعال ندارد که شهروندان به ناچار مجبور به پیمودن مسافت۱۲۰کیلومتر بافق به یزد و بالعکس باشند؟
شبکه مجازی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل